no. 1

Så, hur börjar man?
 
Jag gillar egentligen inte den här exponeringen som, enligt mig, bloggande innebär. Mest gör jag det för att försöka få i gång fotandet igen. Jag brukade fota ganska mycket förut. Nu gör jag det inte alls, bara med telefonen: VSCOcam och instagram (minst elva likes, komigen!). SÅ. Förhoppningsvis blir den här bloggen som en slags kickstart där bilderna får komma till ljuset och inte bara lagras på USBsticka efter USBsticka.
 
Jag vet inte riktigt vad en ska skriva här. Mitt namn är M (vi kan kalla mig för M så länge) och just nu bor jag i småstaden, hålan, vad man nu vill kalla det, där jag är uppvuxen. Har en ofrivillig paus från studentlivet i Uppsala. Ibland jobbar jag, när jag får, annars så ritar jag mest eller kollar på TVserier. Läser, spelar på gitarren, äter middag hos farmor. Livet. 
 
Okej. Vi säger väl så till en början
 
//
 
 
Allmänt | |
Upp